Spørsmål 1

Hvordan kan jeg kontakte dere?

Du kan sende oss en e-post på kundeservice@hundeshoppen.no, der vårt kundeserviceteam vil hjelpe deg med det du trenger!

Sender dere over hele verden?

Nei, bare til Norge

Hvor sender dere fra?

Vi sender fra Hong Kong.

Kan jeg endre eller avbestille bestillingen min?

Siden vi har som mål å behandle bestillinger så raskt som mulig, må du be om eventuelle endringer/avbestillinger innen 12 timer etter bestilling. Alle forespørsler etter denne tiden vil bli avvist. Bestillingen din kan returneres for full refusjon etter at den er mottatt.

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi aksepterer alle større kredittkort (VISA, Mastercard, AMEX), Klarna og betalinger via PayPal.

Når vil bestillingen min bli behandlet?

Alle bestillinger håndteres og sendes fra vårt lager. Vennligst gi ekstra tid for at bestillingen din skal behandles i løpet av ferier og salgssesonger. Vi behandler bestillinger mellom mandag og fredag. Bestillinger vil bli behandlet innen 1-3 virkedager fra bestillingsdatoen og sendt dagen etter behandlingsdagen. Vær oppmerksom på at vi ikke sender i helgene.

Hvor lang tid vil det ta å motta bestillingen min?

På grunn av høy etterspørsel kan det ta mellom 1-2 uker før bestillingen ankommer.

Hva hvis jeg ikke mottar bestillingen min?

Hvis du ikke mottar bestillingen din innen 30 dager etter sending, har du rett til full refusjon.

Blir jeg belastet toll og skatter?

Prisene som vises på nettstedet vårt er uten skatt i norske kroner, noe som betyr at du kan være ansvarlig for å betale toll og skatter når du mottar bestillingen din. Importtoll, avgifter og relaterte tollavgifter kan pålegges når bestillingen din kommer til sin endelige destinasjon, og dette bestemmes av ditt lokale tollkontor. Betaling av disse avgiftene og skattene er ditt ansvar og vil ikke bli dekket av oss. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av tollavdelingen i ditt land. For ytterligere detaljer om avgifter, vennligst kontakt ditt lokale tollkontor.