Spørsmål

Hvordan kan jeg kontakte Vistara?

Du kan sende oss en e-post på kundeservice@hundeshoppen.no, der vårt kundeserviceteam vil være glade for å hjelpe deg med det du trenger!

Sender dere over hele verden?

Nei, bare til Norge

Hvor sender dere fra?

Vi sender fra Hong Kong.

Kan jeg endre eller avbestille bestillingen min?

Siden vi sikter mot å behandle ordre så raskt som mulig, må du be om eventuelle endringer/avbestillinger innen 12 timer etter bestilling. Alle henvendelser etter denne tiden vil bli avvist. Din bestilling kan returneres for full refusjon etter at den er mottatt.

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi godtar alle større kredittkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger.

Når blir ordren min behandlet?

Alle ordre behandles og sendes ut fra vårt lager. Vennligst gi ekstra tid for at ordren din skal behandles i løpet av høytider og salgssesonger. Vi behandler ordre mellom mandag og fredag. Ordre vil behandles innen 1-3 virkedager fra bestillingsdato og sendt dagen etter behandlingsdagen. Vær oppmerksom på at vi ikke sender i helgene.

Hvor lang tid tar det å motta ordren min?

På grunn av stor etterspørsel kan det ta mellom 7-15 dager før bestillingen din kommer.

Hva om jeg ikke mottar bestillingen min?

Hvis du ikke mottar bestillingen din innen 30 dager etter sending, har du rett til full refusjon.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vennligst kontakt oss på kundeservice@vistara.no

Hva om varene jeg mottok er defekte/feilskåret/skadet?

Vennligst kontakt oss hvis du har mottatt varer som er feil, mangler og/eller defekte. Vennligst inkluder ordrenummeret ditt, fotografier av varen(e) og all relatert informasjon ved mottak av pakken din. Vi vil gjøre vårt beste for å løse saken din så snart som mulig.

Når vil jeg motta refusjonen min?

Alle refusjoner vil bli kreditert til din opprinnelige betalingsmåte. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil refusjoner bli sendt til kortutstedende bank innen 7-10 virkedager etter mottak av den returnerte varen eller avbestillingsforespørselen. Vennligst kontakt banken/kredittkortselskapet med spørsmål om når kreditten blir lagt til kontoen din. Hvis du ikke har mottatt kreditten for returen din ennå, her er hva du skal gjøre: Ta kontakt med banken/kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før refusjonen blir lagt til kontoen din.